ავტომობილში და არა მარტო, სტარტერი ძრავის ერთ-ერთი მთავარი შემადგენელი ნაწილია. სტარტერი, პასუხისმგებელია ავტომობილის დაქოქვაზე. სტარტერები ძირითადად შიდაწვის ძრავებში გამოიყენება და მისი ფუნქციაა ძრავს დაეხმაროს ამუშავებაში რადგანაც ძრავს თავისით დატრიალება და ფუნქციონირება არ შეუძლია. სტარტერი ფაქტობრივად მედიუმის როლშია ძრავს და ავტომობილის მძღოლს შორის. ძრავის ამუშავების შემდეგ, სტარტერს თავისი ფუნქცია შესრულებული აქვს და ძრავა დამოუკიდებლად განაგრძობს ფუნქციონირებს.
იმ შემთხვევაში თუ კი სტარტერი დაზიანებულია, ხშირად მძღოლები, სხვების დახმარებით მანქანის დაგორებას ცდილობენ რაც იგივე მოქმედებას იმეორებს რასაც სტარტერი, ძრავის დატრიალებას და შიდაწვის პროცესების დაწყებას, რაც თავისთავად ძრავის დამოუკიდებელ ფუნქციონირებას ნიშნავს მუშაობის პროცესში.
სტარტერის დაზიანების ნიშნები:
გენერატორი მანქანის ის ნაწილია რომელიც მექანიკურ ენერგიას გარდაქმნის ელექტრონულ ენერგიად. ავტომობილის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის, მუდმივი დენის წყაროს ქონა სასიცოცხლოდ აუცილებელია. თუ კი აკუმულატორი გამორთული ავტომობილის ასამუშავებლადაა საჭირო, მოძრაობაში მყოფ ავტომობილს გამართული გენერატორის ქონა ესაჭიროება. გენერატორის მიერ გარდაქმნილი მექანიკურ ენერგიას ავტომობილის თითქმის ყველა კომპონენტი მოიხმარს, მათ შორის შიდა და გარე განათება, საჭე (თუ კი ელექტროა), შუშის აწევის და დაწევის მექანიზმი, სავარძლის გათბობა, რადიო და სხვა.
გენერატორის დაზიანების ნიშნები: